Vairākus starptautiskus, prestižus titulus un balvas ieguvušais igauņu kinematogrāfijas mākslinieks Virgo Hāns izveidojis aizraujošu un iedvesmojošu izstādi sadarbībā ar premium klases santehnikas ražotāju Villeroy&Boch.
Izstāde veidota kinematogrāfijas jeb kustīgo attēlu stilā, kur galvenie objekti ir inovatīvi vannas istabas produkti no Villeroy&Boch – vanna, izlietne, dušas paliktnis un pat tualetes pods. Izstādes pirmizrāde notika 2020. gadā Tallinā. Šobrīd izstādi iespējams apskatīt arī Latvijā, salonā Sonel, Katlakalna ielā 6D, Decco Centrā līdz 30. aprīlim.
Virgo Hāns ir mākslinieks, kurš pēdējos 10 gadus strādā kinematogrāfijas jomā. Viņš ir novērtēts ar Flixel Wizard augstāko iespējamo titulu kustīgo fotogrāfiju apbalvojumu pasaulē. Kinematogrāfija ir fotoattēls, kur daļa no tā pārvietojas, gluži kā no filmas par Hariju Poteru. Šī filma bija arī iedvesmas avots Virgo Hānam radīt savus pirmos darbus.
“Sadarbība ar Villeroy&Boch ir bijis interesants mākslas un produktu fotogrāfijas sajaukums, kur iedvesmu guvu no Villeroy&Boch produktiem un to inovatīvajām īpašībām un dizaina. Iespējams, sākumā tas neizklausās īpaši aizraujoši, bet tas man ļāva ļauties fantāzijai un radīt neatkārtojamu kombināciju, kas šo izstādi padara par vienu no pēdējo gadu īpašāko projektu. Lielu paldies saku mūsu modelei Ksenijai Satarovai un vizāžistei Janikai Slepnjovai”, saka izstādes autors Virgo Hāns.
Izstāde tapa sadarbojoties Virgo Hānam un Villeroy&Boch Igaunijas pārstāvniecībai. Radošais darbs bija mākslinieka un Villeroy&Boch produktu kopdarbs. “Mūsdienu santehnika nav tikai vannas istabas aprīkojums, tas ir kas vairāk par izlietni, dušu, tualetes podu un vannu. Tie ir interjera elementi, kam jāpilda sava funkcija un tajā pašā laikā jāizskatās iederīgi un moderni vairāku gadu garumā. Inovatīvie risinājumi, kā Ceramicplus pārklājums, Hygienic flush atklātā skalošanas mala padara produktus higiēniskus un viegli kopjamus,” saka mārketinga un pārdošanas vadītāja Igaunijā Aivi Paju.
Šīs sadarbības rezultātā radās aizraujošie darbi “starp labo un ļauno”, kas atainoti izstādē. Piemēram, Villeroy&Boch triecienizturīgā virtuves izlietne un lielais āmurs ar degošo galvu. “Managing SoMe”, melnais šķidrums, kas tiek uzliets uz netīrumu atgrūdošo CeramicPlus izlietni simbolizē sociālo mediju negatīvās puses.
Virgo Hāna un Villeroy&Boch izstādi iespējams apskatīt salonveikalā Sonel, līdz 30. aprīlim.