Ikvienam apmeklētājam bija iespēja novērtēt sezonas tendences un jaunākās mājas un telpu noformējuma kolekcijas, lieliskā atmosfērā izbaudīt Streetfood sarūpētos pārsteigumus garšas kārpiņām, kā arī iepazīt un pat izmēģināt nule izlaisto mazās klases apvidus auto Volkswagen T-Cross modeli, ko Moller Auto pirmoreiz plašākai publikai prezentēja tieši šī pasākuma ietvaros.
“Dizaina un Garšas festivāla” ietvaros apmeklētājus lutināja vairāk kā divdesmit DECCO CENTRS salonveikali ar ekspertu konsultācijām, izdevīgiem piedāvājumiem un iedvesmu mājokļa un dārza iekārtojumam. Festivāla dalībnieki varēja nodoties arī izklaidējošām aktivitātēm visai ģimenei, izmēģinot Latvijā pirmo „Innovation” dīvānu ralliju un piedaloties puķu podu apzīmēšanas meistarklasē, kā arī paši mazākie apmeklētāji – ļauties sejiņu apgleznošanai. Festivāla ietvaros ikviens varēja apmeklēt izstādi „Bauhaus 100 un Le Corbusier: agrīnais modernisms”, atklāt grilēšanas noslēpumus kopā ar šefpavāru Gati Grosbergu un pagatavot atspirdzinošus kokteiļus restorāna “H.E. Vanadziņš” bārmeņa vadībā.
Pasākumu kuplā skaitā apmeklēja arī tādas sabiedrībā atpazīstamas personības kā radio SWH valdes priekšsēdētājs Jānis Šipkēvics, TV raidījumu sejas Zane Vaļicka un Agnese Drunka, aktieris Gints Andžāns, māksliniece Ieva Bondare, radio SWH ētera redaktore un STV raidījumu režisore Ieva Brante un virkne dizaina cienītāju.
Kā atzina DECCO CENTRS vadītājs, Valdis Kirikovs, šāds pasākuma formāts ir lielisks veids, kā vienkopus pulcēt interjera dizaina mīļotājus tik kuplā skaitā. “”Dizaina un Garšas festivāls” ir kļuvis par atzītu un gaidītu tradīciju, un esam patiesi pagodināti jau otrreiz iepriecināt viesus, kuri gan aktīvi iesaistījās uzņēmumu piedāvātajās aktivitātēs, gan baudīja Streetfood daudzveidīgo ēdienu izlasi visām gaumēm un piedalījās aizraujošos konkursus kopā ar visu ģimeni.”